Välkommen på sommarmusik i Åtvids församling!
13 augusti 2026
Torsdag
Kl 19:00 - 20:00
Kostnadsfritt
Mimi och Mats bjuder på ett varierat och stämningsfullt program där cellons klang möter både elgitarrens uttrycksfullhet och den akustiska gitarrens värme. Tillsammans skapar de en rik och nyanserad ljudbild som rör sig mellan olika genrer och musikaliska världar. Programmet rymmer en spännande blandning av fransk musik av Erik Satie, ett nyskrivet verk av en amerikansk kompositör för solocello, samt ett urval av älskade jazzklassiker och någon folkvisa.
Arrangemangsid: 1666925