FAQ



Vanliga frågor

Här hittar du svaret på flera av de vanligaste frågorna som vi får. Om du inte hittar svaret på din fråga kan du kontakta något av Sensus kontor runt om i landet som du hittar i menyn.

    + Leverantörer

    Frågor från leverantörer och fakturering till oss.

    + Var hittar jag era faktureringsadresser?

    Innan du kan fakturera oss måste du har en referens och beställarkod. Detta ska du normalt sett få i samband med beställning tillsammans med de faktureringsuppgifter du behöver. Dessa uppgifter behöver stå på fakturan för att vi ska kunna hantera den korrekt. Har du inte fått dessa uppgifter bör du kontakta beställaren för att få dessa uppgifter. Hitta kontaktuppgifter till våra medarbetare.

    + Anmälningar

    Frågor om anmälningsvillkor, avanmälningar, försäkringar, m.m.

    + Är jag försäkrad i er verksamhet?

    Deltagare i verksamhet som arrangeras av oss omfattas av en olycksfallsförsäkring. Den omfattar bland annat sjukvårdskostnader och ersättning för skador på personliga tillhörigheter. Läs mer om försäkringen

    + Vad gäller när jag anmäler mig till en aktivitet hos er?

    När du anmäler dig till en studiecirkel eller annan aktivitet som vi arrangerar gäller våra allmänna anmälningsvillkor.

    Det viktigaste är att du enligt svensk lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) har 14 dagars ångerrätt från det att vi bekräftat din anmälan. När ångerrätten förfallit kan du återta din anmälan fram till 14 dagar före start utan att betala några avgifter. Om du deltagit i en aktivitet har du accepterat att avstå din ångerrätt.

    Fullständiga anmälningsvillkor hittar du här.

x
Tack för ditt meddelande. Vi kontaktar dig så fort som möjligt.
Ditt meddelande kunde inte skicka pga. ett tekniskt fel.